תקנון DJI ישראל
הכנסת מוצר למעבדה
- הכנסת מוצר למעבדה כרוכה בעלות של 150 ₪ עבור הבדיקה.
- מוצר אשר נפסלה לו האחריות מכל סיבה שהיא או שנכנס מסיבה שאינה קשורה לנושאאחריות יחוייב בעלות בדיקה של 150 ₪.
- ישנה אפשרות לאסוףלשלוח חזרה ללקוח את המוצר במשלוח עם שליח – עלות שליחה לכל צד הינה 50 ₪ . במידה והמוצר נשלח תחת אחריות לא תחול עלות המשלוח על הלקוח.
- חשוב לדעת- במידה ונפסלה האחריות מכל סיבה שהיא או שהמוצר הגיע עקב סיבה שאינה קשורה לאחריות המוצר ישנה עלות של 50 ₪ לכל כיוון עבור המשלוח.
- באיסוף מוצר מהלקוח האחריות על אריזה ראויה של המוצר חלה על הלקוח בלבד!
- מוצר תחת אחריות פטור מתשלום עבור בדיקהתיקון ודמי משלוח.
נהלי עבודה
- קבלת תשובה אבחון בעיה לגבי מוצר שנכנס למעבדה – עד 7 ימי עסקים.
- זמני איסוף משלוח מהלקוח – עד 10 ימי עסקים לכיוון.
- עלות שעת עבודת טכנאי 150 ₪.
- לאחר שלקוח קיבל הצעת מחיר ואישר המשך תיקון יהיה מחויב לשלם את אשר סוכם בתום התיקון.
- לא יצא מוצר מהמעבדה לפני הסדרת תשלום.
- מקרה של פתיחת קריאה מול היצרן בסין בנושא אחריות או תיקון כרוך בשיתוף פעולה מלא של הלקוח והעברת הנתונים הרלוונטים לנציג המטפל.
- משך הטיפול במקרה של קריאה מול היצרן עלולה להימשך מעל 21 יום.
אחריות
- לקבלת אחריות על מוצר יש להגיע עם חשבונית קניה.
- ללא הצגת חשבונית קניה לא תינתן אחריות על מוצר.
- לא תינתן אחריות על מוצר שיגיע ללא מספר סיראלי.
- על רחפנים ניתנת אחריות של שנה לפי הנחיות יצרן.
- על רחפן מסוג TELLO ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
- על סוללות ניתנת אחריות של חצי שנה לפי הנחיות יצרן.
- על מצלמה/ גימבל של רחפן ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
- הפעלת רחפן בניגוד להנחיותהוראות יצרן עלולה להוות גורם לפסילת אחריות.
- אין אחריות על נזקים פיזיים לרחפן.
- עדכון תוכנה וכיולים אינם נושא הקשור לאחריות.
החלפת/החזרת מוצרים
- לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה למוצר שנפתח.
- החלפת מוצר נתונה לשיקול דעתו ולאישורו של מנהל הסניף.
- החזרהזיכוי על מוצר בהצגת חשבונית בלבד ובאישורו של מנהל הסניף.
- זמן זיכוי במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים.